Älg är inget man delar..

Till att börja med så måste jag upplysa er, eller en viss person, att en älg är inget man delar med sig av. Inte till någon som står utanför jaktlaget iaf! Så tyvärr Lövet, du får fortsätta dina kvällspromenader mot Hemköp och köpa ditt eget kött.
________________________________

För ett tag sen var jag och tog sprutor inför Thailandsresan, tuff som jag var så gick ju det bra såklart. Nu är vi redo, en månad kvar och jag tror att det är mamma och Towa som är mest nervösa. Jag ser fram emot sol och bad, och att få träffa Lollo!!

image86


image87


Kommentarer
Postat av: Lövet

Bjuder inte du på älgstek så ser jag till att du får tjejbaciller! Riktiga kompisar delar älg!!

2007-09-11 @ 14:29:33
URL: http://www.leafy.se
Postat av: Maximilianeli

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-02-03 @ 11:42:23
URL: http://maximilianeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0