Säsongens kläder

image90

Nu är snart vintern här, och eftersom jag är testpilot för GNEIS kläder så får jag erbjudande varje vinter om att testa deras kläder och sedan rapportera om vad jag tycker om dem. Det är ett märkesplagg som bara funnits i två säsonger så det är väl därför dom vill ha testpiloter, och jag sökte och kom med. Eftersom jag är en ganska aktiv unge så kom jag med, och får alltså testa deras kläder som annars är ganska dyra till ett mycket bättre pris. Förra årets kläder var i superbra kvalité så mamma var riktigt nöjd. Här ovan är ett litet utplock av det jag kommer att ha i vinter, jag har inte bilder på allt men det är en hel del annat också.

Nog för att jag snart åker till Thailand men jag kommer ju hem i mitten av Dec. då lär det ju vara lite kallt.



Kommentarer
Postat av: mommen

Va snygg du kommer att bli i dom nya vinterkläderna.
Kram

2007-09-18 @ 11:07:36
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: Aseviajes

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-01-15 @ 13:35:01
URL: http://aseviajes.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0