Min Verkö tur med Thomé

Hej hej alla glada!
Här är lite bilder från våran tur till Verkön, jag vet inte om jag har berättat det. Men för guldslantar som jag samlade ihop genom att vara duktig och lyssna på mamma så fick jag en tur på Thomé. Båt turen var väl rolig en liten stund, men jag träffade kompisar på ön som jag kunde leka med! Då vart hela dagen skojig.  

Filurerna på bilden under, vart kommer dom ifrån!?

PS. Ni är ju runt 10 st om dagen som läser min blogg, lämna nåt spår.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp, vi har köpt ett coolt plagg till dig ;) du ska bara veta! Älskar dig och läser din blogg från turkiet varje dag KRAMAR TOWA MOMMEN MOFFEN OCH HENKE

2008-08-25 @ 21:13:35
Postat av: Zanna

Jag läser såklart din blogg :) Ser ut som att ni hade en trevlig bil semester. Kram Zanna, Leo och Jonas

2008-09-10 @ 19:31:00
URL: http://mammazion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0