Grattis till mig själv ♥

Mitt "vuxen" kallas var fullt av vuxna (och två barn) Vuxna betyder presenter :D Och det vill man ju ha när man fyller år, eller hur? Jag hade önskat mig Star Wars lego och allt som har med Star Wars att göra såklart. Det fick jag! Och så fick jag en cykel, med hjälm och handskar till. En bilbana och en pärm till mina pokemonkort. Skor och tröja och annat smått & gott som behövs till vintern.

Hur många barn är det som firar sin födelsedag två gånger per år? Jag måste vara bra speciell jag. Och så är jag faktiskt född på Turkiets nationaldag.

Lite bilder från festen ikväll och ett bildspel med lite blandade bilder.
På mig såklart!






Kommentarer
Postat av: Mommen

Tack för tårta och kaffe! Det var ett trevligt kalas du hade, och vilka fina presenter du fick. Kram

2009-10-29 @ 23:04:23
Postat av: hala

Så stor du har blivit hjärtat:) älskar dig såååå otroligt mycke:)



GRATTIS igen o tack för tårta o kaffe:)



puss

2009-10-30 @ 00:11:10
Postat av: Malin

Snyggaste frisyren! :)

2009-10-30 @ 09:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0