En anka på gården...?

image25Hej hej!

Igår gjorde jag och Moffa pannkakor som vi bjöd på till lunch, Moffas pannkakor är dom bästa! Och ni ser väl vad snygga vi var i arbetskläder, skjorta och jobbarbyxor.







 

Mums!




image28 

Sen var jag ute och busade, och helt plötsligt så såg jag en ANKA på gården, jag ropade på mamma för att hon skulle få se den. Men hon såg den inte hur mycket jag än pekade och visade. Men när hon satte sig ner bredvid mig så vi kom i samma höjd så började hon skratta...

det var ingen anka, klicka på bilden för att se vad det var.


Inte konstigt att mamma inte såg den, hon var ju i den höjden då hon såg vad det egentligen var. 



När jag var i stan idag träffade jag Alicia, hon är en liten tjej som är rätt efterhängsen och typ kär i mig

image30
Det kanske ser ut som att vi håller varandra i handen, men jag kan lova att vi inte ens har pussats (förutom en gång, eller två) Men tro nu inget. Du ser väl att jag håller henne runt handleden? Inte handen!




Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, ankan är så galet roligt!

2007-08-15 @ 16:20:16
URL: http://siolia.blogg.se
Postat av: mommen

Jag tycker också det ser ut som en anka på håll. Kram

2007-08-15 @ 17:53:41
Postat av: Anonym

Man får vara kär och hålla handen

2007-08-15 @ 19:29:35
Postat av: Lollo

Wille du e galen...vill bara äta upp dig när jag ser bilderna på dig! Du e världens finaste kille!

2007-08-15 @ 19:57:52
URL: http://www.lollo86.blogg.se
Postat av: Åsa och Malva

Vi såg att det va en anka! =) Du kanske är världens roligaste kille du! =) Fasen vad du får oss att skratta!

2007-08-15 @ 20:52:32
Postat av: Hallvardkarine

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2009-01-14 @ 17:16:03
URL: http://hallvardkarine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0