En dag på dagis / bananglass



image32

Idag har jag varit på dagis, var ute hela dagen och lekte. Sen kom både Mamma, Sara och Towa och hämtade mig. Jag testade Towas stora hjälm och skuttade sedan ut från dagiset för att åka och köpa en ny tv till Sara (jag betalde inte)


Jag gjorde god och nyttig bananglass som man kan äta vilken dag som helst i veckan, rull i strössel och sätt in i frysen några timmar


Några bananer





Skär dom i hälften och rulla i valfritt strössel





Trä dom på grillpinnar eller andra pinnar och stoppa in dom i frysen




image36

 MUMS!!








Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad snygg du va i hjälmen Wille!

2007-08-16 @ 20:04:12
URL: http://fcan.blogg.se
Postat av: Barbro

MEN vad kul det är att läsa din blogg,Wilmer!Vilken toppenide!Nu förstår jag vad det är för "isglass med strössel på",som du pratade om på förskolan idag...Perfekt att läsa om dina äventyr sen i Thailand och få skriva kommentarer till,samt berätta om vad vi gör på ditt "dagis" när du är borta.Kram på dig.

2007-08-16 @ 21:33:22
Postat av: mommen

Bananglassarna var ju supergoda! Nu ligger du och sover och jag sitter och läser din blogg. Kram på dig gokillen

2007-08-16 @ 23:24:21
Postat av: Ivermelissa

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-06 @ 07:53:44
URL: http://ivermelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0