Mina härliga dagar

Hej Hej
Även fast vädret inte är det bästa så är livet bra roligt ändå. Jag har varit med och renoverat, byggt tågbana, jagat älg med min vän Charlie på fyrhjulingarna, ja han har också en egen fyrhjuling. 
Ja du ser på bilderna,


image10

   

image15

Och till kvällen är jag helt slut, så jag somnar så fort jag lägger mig ner. Snacka om att jag trivs att bo på landet, här kan jag springa runt och göra vad jag vill. När jag bodde i stan hade jag inte samma frihet och kunde inte vara ute lika mycket. Hoppas att mamma aldrig flyttar in till stan igen, iaf inte än på 10 år. Jag har ju allt jag behöver här i byn, jag har tom en tjej som jag spanar på lite då och då, hon är väldigt söt och ibland ränner jag ut på byn för att kika vad hon gör.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det ser ut som om du har fullt upp på dagarna. Fortsätt och ha kul och busa! Kram Fanny

2007-08-13 @ 18:12:07
URL: http://fcan.blogg.se
Postat av: Lollo

Wille när du kommer till mig i Thailand kan vi jaga hajar i havet!

2007-08-13 @ 18:43:06
URL: http://www.lollo86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0