Plockat svamp med mamma


303068-67

       

Du vet väl att du kan klicka på bilderna för att få se dom stora?
 (inte alla läsare som är vana bloggläsare)


     



303068-66
Jag och mamma spenderade dagen i skogen. Vi skulle plocka svamp, och det fanns ju massvis!! Men bara en som gick att ta med hem och äta (därför som vi såg lite arga ut på någon bild) Men den lilla svampen tog jag hem och stekte och åt på en macka. Egentligen ville jag ju göra svampsoppa, men då hade det blivit en giftig en. Istället ska vi göra en vinbärspaj av vinbären vi plockade.

Ikväll ska jag fiska aborre med Moffa, och kanske lägga något nät.

Kommentarer
Postat av: mommen

ja det var inte så mycket ätbara svampar i skogen. Det var ju bra att ni inte plockade någon giftig svamp och bjöd på. Kram

2007-08-25 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0