Pressenter är alltid kul

Tack moster Sara för att du gjort min blogg så fin. Jag gillar kaniner.

Igår var jag på nya inredningsäventyr, jag fick följa med och köpa en ny tvättmaskin, kyl och frys på Sjödins på Frösön. Och då fick jag mig en present
image6
En bärbar dvd spelare, den är ju jätte bra att ha med sig på resan Så att jag kan titta på film på flygplanet bland annat. 

image7


Jag fick också 5 nya filmer =)
Mumin och Tintin är favoriterna. Sedan har jag ju en hel hög hemma, snart måste jag välja ut några att ta med mig. Hur ska det gå?





Sen spenderade jag min Lördag till att leka kanin och äta morötter. Kom ju sedan på att det var Lördag och det fanns ju bra mycket roligare saker att tugga på...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Wille när du kommer till mig i Thailand kan vi jaga hajar i havet!

2007-08-13 @ 18:42:19
URL: http://www.lollo86.blogg.se
Postat av: Anonym

Så vitt jag vet så köptes köksinredningen på Elgiganten... men det är väl svår att komma ihåg när man är så liten.. =)

2007-08-21 @ 15:07:30
Postat av: Lauritzvilje

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-05-06 @ 09:57:37
URL: http://lauritzvilje.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0