Tjoho


Idag har jag varit på IKEA, mommen och moffen renoverar huset så jag följde med dom och min mamma dit en sväng. Jag fick vara en timme på inlämningsstället för barn, kul det då! Jag som ville köpa möbler istället. Igår var Towa i Husås och vi pratade lite om vad som ska packas, jag kom med ett förslag:

* Moffens gamla jeep som jag fått, den står nu på gården
* Moffen själv
* Skogsmaskinen
* Alla leksaker
* Fyrhjulingen
* Min kanin Oscar

Klicka för att stänga bilden
Det här är Oscar, min kanin.
Han är bara några månader gammal, jag fick han i somras för att ha han som en sommarkanin. Och mamma sa att om man tog hand om honom bra så fick man behålla honom efter sommaren också.








Och någon som vet, finns det mjölk i Thailand?



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad söt din kanin är Wilmer! Jag har en nästan likadan som din :) Kram

2007-08-10 @ 20:03:25
URL: http://fcan.blogg.se
Postat av: Lollo

Ja då lilla Wille de finns mjölk i Thailand men den smakar lite lustigt men de fixar du stor grabben! =) PUSS

2007-08-10 @ 20:53:31
Postat av: Sara

Kära Wilmer, det var trist att du inte besvarade min kärlek, jag ska be att du ångrar dig om några år! Min mamma hälsar att hon inte gärna föder en 4åring, även om hon gärna skulle ha gjort det för din skull!
Hoppas att du får behålla din sommarkanin! Kram Alicia

2007-08-10 @ 21:19:52
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Sigveruth

Very interesting site. I have bookmarked you.

2009-09-07 @ 14:31:25
URL: http://sigveruth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0