Hemma igen!

image121

Nu är jag hemma igen efter två månader i Thailand, det är så himla skönt att komma hem till jul och snö. Jag har klätt granen och burit runt på tomten idag, sedan är jag så himla nyfiken på alla julklappar. Att ställa om dygnet är lite svårt så humöret är lite upp och ner, jag vaknar helst klockan fyra på morgonen och ber om att få gå och lägga mig vid sextiden på kvällen. Idag var jag på dagis, där har dom börjat med skrikförbud så nu är det lugnt och skönt för det mesta =) Det är inte så många som förstår mina thailändska ord som jag har lärt mig men snart är väl allting som vanligt igen med både språken och dygnsrytmen. 

God Jul alla kära vänner  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0