En sen uppdatering

Nu har vi varit ifrån internet alltför länge igen, men ni får tänka så att om vi skriver sällan så är det för att vi har så mycket bättre saker för oss.
 Wille kör fyrhjuling

Wille boxas

Vi äter gott, solar och badar och har det mysigt. Imorgon flyer vi till Phuket för att träffa Ove och spendera resten av resan med honom. Towa och Lollo kommer ner om en vecka och sedan kommer även Sara och Anders ner i början av December,


När Towa har varit på annat håll i några dagar så har det inte blivit så mycket kort, och heller ingen uppdatering i bloggen.

Men jag hoppas att ni står ut och vet att vi har det kanonbra!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul med uppdatering, synd bara att bilderna ej går att se på jobbdatorn :) Men nu har ju Anders fixat en mus så jag kan sitta vid datorn hemma igen. Jag längtar tills vi kommer ner!! KRAM!!

2007-11-16 @ 20:00:38
URL: http://siolia.blogg.se
Postat av: mommen

Det låter som att ni har fullt upp på dagarna! Snart kommer du hem till oss, vi längtar efter er.
älskar dig. Kram

2007-11-16 @ 22:02:20
Postat av: Anonym

vad stark du måste vara saknar dig ska du veta längtar tills vi träfas och jag vill hålla om dej hårt och aldrig släppa dej igen kram från nån nära som du inte träfat på länge

2007-11-24 @ 09:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0