Hemma hos Anders ikväll

Ikväll sover jag hemma hos Anders med Sara, Towa och Lollo har varit här och ätit potatiskroketter, beasås och vegetariska hamburgare. Jag har varit magsjuk så jag var inte så sugen på att äta, jag fick i mig lite räkor och potatis och en piggelin såklart. Jag har köpt ett litet jakttorn med tre jägare på Lekstugan. Har kollat lite på film ikväll, nemo, hajar som hajar, karlsson på taket. Alla somnade i soffan efter middagen, inte så roligt men jag var rätt slö själv.

Nu spelar vi Världens Djur, det spelet fick jag av Lollo i julklapp - jag vinner! Jag vann över Sara förut idag, jag är bäst på spel. Iallafall när det handlar om djur, jag kan alla djur i hela Afrika!

I helgen åker jag till Dorotea till pappa, det ska bli kul och spännande!


Kommentarer
Postat av: mommen

Ja du vännen, du kan allt du så det är inte konstigt om du vinner. Det ser ut som du haft en trevlig kväll hos Anders. älskar dig. Kram

2008-01-08 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0