Läkarbesök

Idag har jag varit på sjukhuset, träffade en läkare och tog blodprover. Dom blåste i mina öron och letade efter planeter, haha, i örat? Jag fick en lång elefantsnabel upp i näsan för att kolla ner i min hals, men det kittlades bara lite. Jag fick klistermärken på hela armen också. Riktigt roligt att gå till läkaren!

Jag ska operera bort mina halsmandlar och mina polyper i näsan, då får jag ligga över på sjukhuset en hel dag. Jag frågade Sara idag hur det var att sova där och hon berättade att det fanns lekrum och leksaker, TV och filmer, jag får äta så mycket glass jag vill och behöver bara trycka på en knapp för att få in en sköterska om jag vill fråga någonting. Det ska bli riktigt roligt.

KRAV: Vill du besöka mig på sjukhuset måste du ha med en present.

Idag vart det thailändsk mat på Lilla Siam med mamma, mormor, Sara och tok Anders.



image129


Kommentarer
Postat av: mommen

Ja du var verkligen duktig på sjukhuset. Jag blev så imponerad, vilken modig kille du är. Älskar dig.
Kram

2008-01-16 @ 20:51:55
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0